torstai 28. huhtikuuta 2016

Ahistusta..

Huomenta! En oo pariin päivään kirjotellu, ei oo vaan haluttanu istahtaa koneen ääreen ku töissä on ollu vaikeaa.. Tiistaina mua niin ahisti että en tienny oikee että miten päin pitäis olla. Keskiviikko oli vähän helpompi, mutta seki sitten meni ihan harakoille. Mun työpaikalla on yks nainen joka on kiusannu mua jo jonku aikaa. Se on esim. Potkinu mua, huutanu mulle, haukkunu mua läskiks ja se kyttää mua jatkuvalla syötöllä tosi vihasesti..

Mulla ei oo enää mitään inspiraatiota mennä töihin ku se nainen on siellä. Mua pelottaa mennä sinne, mitä jos se taas potkii mua? Tai huutaa mulle? Tai jotain vieläpahempaa? Onhan se aiemminki potkinu. Sille pietettii puhuttelu ja se lopetti sen, mutta ku aloin taas kulkeen bussilla niin se kyttääminen alko.. Eikä ne muka siellä töissä voi tehä mitää asialle, niitten mielestä mun pitää alkaa käymään psykiatrilla joka viikko ja harjottaa pois mun paniikkihäiriö ja ahdistus. Mun mielestä tää on niin väärin mua kohtaan.

No mutta, ihan sama. Tänään ei onneks tarvi mennä töihin. Lähen äitin luo kyläileen ja iltapäivällä me lähetään toiseen kaupunkiin lääkäriin. Äiti ei halua lähteä sinne yksin nii lähen sen kaveriks. Meen nyt heti aamusta äitin luo ku poikaystävällä alkaa työt 8 eikä mulla oo kyytiä äitin luo ellen lähe nyt aamulla ja sinne on pitkä matka ja pitää ottaa aika paljon tavaroita mukaan.

Ja hei! En oo vieläkään syöny herkkuja tai mitää sellasta! Oon myös kattonu mitä pistän suuhun ja kävelin jonku verran tiistaina ja keskiviikkona. En viittiny ihan 2km lenkkiä tehä ku siellä sato kaatamalla. Muutenki mulla on auennu varpaanväli niin se on tosi kipeä.. Mutta pääasiahan on se että käy edes vähän kävelemässä! Mutta nyt aamupalaa ja pakkailua. Mukavaa päivää kaikille!

kuva lainattu weheartit:istä.
<3 : Neoniperhonen

4 kommenttia:

  1. Ymmärrän ettei huvita mennä töihin jos siellä on joku ilkeä. Onko työpaikallasi luottamusmiestä jolle voisit kertoa? Ja jos koet, asian niin, kerrot siitä eteenpäin niin monta kertaa että loppuu. Jos työpaikkakiusaaminen menee tarpeeksi pitkälle, voit tehdä myös rikosilmoituksen. Tai voithan tätä kiusaajaa uhata sillä jos lopettaisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerroin yhdelle tästä naisesta ja sain vaan sellasen vastauksen että "hän vähän niinku kuuluu kalustoon, hän ei lähde täältä".. Oon myös ilmottanu joka kerrasta ku tämä nainen on ilkeä, mutta he ei voi tehä mitää.. Mun pitäs kuulema vaihtaa työpaikkaa..

      Poista
    2. Ei se ole kyllä oikein että kiusatun pitäisi vaihtaa työpaikkaa.

      Poista

Muistathan kommentoida kiltisti? :)