lauantai 23. huhtikuuta 2016

Every workout counts!

Heippa! Oon viikonlopun yksin kotona, nii oon vaan illan makoillu sängyssä, kattonu leffaa.. Selannu youtubea ja tekstaillu poikaystävän kans. Tänään on vähän ristiriitaset tunnelmat. Voi olla siks, ku en oo tottunu siihen että oon yksin kokonaisen viikonlopun.. Mutta tän blogin tarkotus on se että kerron mun tuntemuksia, kokemuksia ja ihan vaan yksinkertasesti rehellisesti kaiken.

Tähän mennessä tää homma on menny loistavasti ja oon NIIN ylpeä itestäni! - 4,2 kg alle 2 viikossa. Ei sillä puntarin lukemalla oo mitään väliä oikeasti, mutta se on semmonen mikä oikeasti motivoi mua! Varsinki näin alussa, ku mittailut ei oikeen silleen vielä oo mitään tulosta tuottanu. Muutenki, käytän semmosta sovellusta aina ku käyn kävelemässä, sen nimi on Runkeeper (en oo sponssattu, tuskin edes näin pieni blogi sais mitää sponsseja) ja se laskee minuutit, kilometrit ja kalorit. Arvatkaa mitä!! Viime viikolla ku aloin käveleen niin kävelin 5 minuutissa 0,3km.. Eilen kävelin jo 0,41km/5min JA!!! Tänää 0,56 tai 0,58km/5min. Mulle se on iso saavutus jo! Alussa yleensä revin kunnolla et tulee hiukan lämmin ja sit hidastan tahtia.

Kävelen reippaasti niin tottakai mulla ottaa henkeen, aika paljonki. Astma on kyllä yks p*ska, en tykkää yhtään. Mutta tänään huomasin myös sen että ei ollu enään niin vaikea hengittää ja ei hengästyny yhtä pahasti ku aiemmin. Yes!! Mua aina hävettää ku tulee ihmisiä vastaa ja hengitän/kuulostan siltä et kuolen kohta.. Mut yleensä katon aina toisee suuntaan ja kuuntelen musiikkia nii en välitä niistä. Ainoa miinus tän päivän lenkissä on se että mulla on nyt kurkku kipee että epäilen että palellutin itteni lenkillä.. Mutta saa nähä, jos on hyvä olo nii meen päivällä taas lenkille ku alkuviikosta en käyny lenkillä.

No, mut siihen mitä tarkotin tolla alulla, lupasin olla rehellinen jne. Oli se että mulla alko mietityttään vähän. En oo ajatellu tätä "laihuttamista" laihuttamisena vaan elämäntapamuutoksena ja syy miks aloin lenkkeilee, kirjottaan blogia ja vaihtaan parempaan ruokavalioon oli se että en halua kuolla myöhemmässä vaiheessa elämää siihen että oon liian lihava. Mutta nyt mietin sitä myös silleen että saan uusia hienompia vaatteita.. Haluan myös näyttää siltä mikä kuva mulla on omasta ittestäni. Ymmärrättekö mitä tarkotan? En nää itteäni tämmösenä läskimöhkäleenä oikeasti, vaan laihempana nuorena seksikkäänä naisena..

Mua myös hiukan mietityttää että sit ku oon laihtunu, tuleekohan ihmiset ajatteleen musta toisella tavalla ku mitä ne ajattelee musta nyt. Tuunkohan aina oleen niitten silmissä läski, ällö, syöppö jne? Ne pojat jotka on sanonu ettei ne ikinä tapailis mua ku oon niin lihava, tuleekohan ne pyytää mua treffeille? "Kaverit" jotka on puukottanu selkään, tuleekohan ne takas? Niin paljon kysymyksiä mutta ei yhtään vastausta. Tähän on hyvä lopettaa. Hyvää yötä!


kuva lainattu weheartit:istä.

<3 : Neoniperhonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan kommentoida kiltisti? :)