lauantai 23. huhtikuuta 2016

Aihepostaus : Elämäni lihavana

Heippa! Torstaina mainittin näistä ns aihepostauksista, joten ajattelin että miks ei? Tää on ensimmäinen osa tätä "sarjaa" vai miksi tätä nyt vois sanoa.. Tämän postauksen aiheena on vaatteet!

Mun mielestä lihaville on vaikea löytää vaatteita, varsinki nuorekkaita vaatteita. Melkeen joka paikassa missä vois olla plus koon vaatteita, niin ne on pelkästään jotain täti-vaatteita. Mua niin raivostuttaa! En oo vielä läheskään täti, tai no oon täti mun veljentyttärelle. Mutta en täti-täti, jos ymmärrätte mitä tarkotan? Semmonen 40-50v, haloo, oon 20 paikkeilla oleva nuori nainen.

H&M:llä on plus koon puoli, mutta ei todellakaan täällä meiän kaupungissa. Pitää lähteä kauemmas että löytyy H&M missä on plus koon vaatteita. Netistähän voi tottakai tilata, mutta ei sitä koskaan tiiä minkä kokonen sen pitää olla, jos se on loppu ku lähetän takasin jne. Oon haaveillu treenihousuja tooosi kauan, mutta ne on AINA!! loppu kun kattoo H&M sivulta. Siellä ois myös yks treenipaita, huppari vai mikä se nyt on.. Haluisin senki, mutta siis oikeasti, 50€? Ei mulla oo varaa laittaa niin paljoa rahaa pelkästään yhteen paitaan ku elämän tilanne on tämä.

Paidan hinnasta voiaanki mennä sitten muitten vaatteitten hintoihin. Plus koon vaatteet on TODELLA kalliita, miksi?! Katot nettisivuilta, kaupasta, ihan mistä tahansa niin XS-XL koot on tosi halpoja, mutta heti ku on kyseessä plus koon vaatteet niin ei mitään puhetta että saisit kauniin paidan alle 18€.. On tosi turhauttavaa ku löytää jotain kivaa kaupassa joka on sopuhintaan niin sitä ei todellakaan tehä isommassa koossa kun XL..

Lihavia ihmisiä on kuitenki aika paljon olemassa ja tarvitaan meki vaatteita. Vai pitäiskö lihavien ihmisten pysyä sisällä ja laihojen käyä ulkona? Niillehän niitä vaatteita löytyy ihan mielin määrin..

Musta tuntuu myös siltä, että heti ku vähän lihavempi ihminen kävelee "normi" vaatekauppaan ja kattelee siellä vaatteita niin ihmiset kyttää enemmän. Aivan ku lihavalla ei olis mitään asiaa "normaaliin" kauppaan. Sama juttu, ku meet plus kokosten puolelle niin ihmiset kyttää sillonki. Miks en saa olla oma lihava itteni? Miks kaikkien pitää kytätä? Oon mieki ihminen siinä ku muutki.


Onko teillä vinkata halpoja mutta hyviä kauppoja/nettisivuja? Kommentoikaa toki, jos pidätte näistä aihepostauksista niin jatkan ja saa toki ehdottaa aiheitaki!

<3 : Neoniperhonen

2 kommenttia:

  1. Lisää aihepostauksia ehdottomasti! Mielenkiintoinen teksti!


    ♥ Vilhelmiina Lyydia
    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida kiltisti? :)