perjantai 6. toukokuuta 2016

Juustonaksuja

Hei! Siitä onki jo aikaa, ku oon istahtanu vaan koneelle ja kirjottanu. En oo lopettanu, en oo repsahtanu. Motivaatio kirjottamiseen on vaan ollu hakusella. Mutta ei, en oo unohtanu teitä! Arki menee siinä missä muukin. Oon käyny lenkillä, syöny kunnolla ja käyny töissä.

Vappuna halutti hirveesti juustonaksuja ja karkkia, mutta hillitsin mun hurjan himon! Mun poikaystävä oli kuskina sen kavereille ja ajelin sit niitten kans koko lauantain. Päivällä käytiin hyvän ystävän perheen luona grillaamassa, siinäpä se vappu meniki.

Viikko on menny tosi hitaasti, mutta samalla tosi nopeaa. On mahtunu kaiken näköstä, niin työntekoa ku pyöräilyä, lenkkeilyä ja muuta kivaa. Eilen poikaystävä laitto mun pyörän kuntoon ja käytiin sitten pieni mutka kokeilemassa miltä se pyöräily tuntuu. En oo toosi pitkään aikaan pyöräilly, mutta silti meni hyvin.

Viikonlopun suunnitelmat ; lauantaina järjestetään poikaystävän kans mun äitille ylläri ja sunnuntaina mennään mun äidin luo kakkukahville (kyllä, siellä syön pienen palan kakkua, mutta se on ihan okei.) joten en usko, että kirjottelen tänne viikonloppuna ku on muita suunnitelmia. Mutta ens viikolla sitten!

Tässä muuten on tapahtumassa kivoja juttuja tulevaisuudessa. En paljasta vielä mitään, ennen kun tiiän varmasti! Pitäkää kuitenki mulle peukkuja maanantaina <3

Miten teidän vappu meni? Joittako simaa, grillasittako?

kuva lainattu wehearti:istä.

<3 : Neoniperhonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan kommentoida kiltisti? :)