keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Epäonnistumisen merkeissä

Hei! Mua vähän hävettää tulla kirjotteleen tänne taas. Ku ei mulla oo mitää sanomista, muuta ku että tänään ja eilen herkuttelin.. Mutta ei se mitään, nyt skarpataan ja huomenna taas terveelliseltä pohjalta uuteen nousuun. Mitäs teille kuuluu?

Tänne ainaki kuuluu ihan hyvää, paitsi että oon kipeänä. Päätä särkee ihan hirveenä ja kurkku on kipee.. Nokka vähän tukossa ja ääni painoksissa.. Tän viikon työt on ohi ja nyt voi ottaa ihan iisisti. Tässä nyt kattelen jäkistä ja juon kivennäisvettä. Eipä mulla oo nyt oikeen muuta..

Vähän paha mieli ku hävettää ja kaduttaa noi repsahdukset. Antakaas mulle kaikkein parhaimmat vinkit miten välttää kauheaa makean nälkää! Nyt oon taas "koukussa" herkkuihin, joten pitää taas irtautua niistä.

Jatkan tota jäkiksen kattomista nyt, anteeks kauheesti ku blogi on ollu aika tylsä viime aikoina. Plus että tää oli varmaan kaikkein tylsin postaus ikinä!
kuva lainattu weheartit:istä.

<3 ; Neoniperhonen

6 kommenttia:

  1. Sun blogi vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta. Jos en onnistu nyt liittymään lukijaksi kännykällä, liityn sitten illalla koneella.

    Jos haluat jotain kivaa ideaa joka korvaa makeita, niin smoothiet ja sitten lauta banaania pakkaseen ja seuraava päivänä kun se on jäässä muussaa se esim splenderillä, se maistuu jäätelölle ja on kuitenkin terveelistä. Mutta pitää muistaa, että niitäkään ei saa liikaa syödä. Mutta jooh sulla on todella kiva blogi ja yritän liittyä lukijaksi. Kiitos muuten kun olit kommentoinut kivasti mulle demin keskusteluun :)

    www.mydayblogfin.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta ja pirteästä kommentista! :) smoothie on hyvä idea, mulla vaan tulee korvista banani-vadelma smoothie.. haha! Oon joskus kyllä tehny tota "banani-jäätelöä" mistä puhuit sun kommentissa, se on tosi hyvää! Mutta sitäkään ei oikeastaan paljoa kannata syyä, kuten jo sanoitkin :D

      Poista
    2. Vastaan sulle tähän siitä mitä kysyit mun blogissa. Eli olenko harrastanut pitkään valokuvaamista. Nyt tulee taas sellainen storytime. Eli aloin innostumaan valokuvaamisesta todenteolla 2014 kesällä, kun ostin kesätyö rahoilla nykyisen puhelimeni Nokia Lumia 1020. Siinä on se 41 megapixelin kamera. Sillä kuvailin todella paljon. Itselläni rupesi kuitenkin nopeasti tulemaan järjestelmäkamera kuume. Tän vuoden maaliskuuhun asti kuvasin kännykän kameralla, mitta nyt se on tullut vielä lähemmäksi sydäntäni, koska sain Nikonin D5300 järjestelmäkameran. Tässä tämä sinulle ja kiitos kun kysyit sitä mun blogissa.

      Poista
    3. Aijaa! En tiennykkään että Nokian Lumiassa on niin hyvä kamera :D

      Poista
  2. Herkkuhimo kertoo useasti, että päivän muut syömiset eivät ole kohdallaan! Jos syöt tasapainoisesti 3-4h välein ja jokaisella aterialla proteiineja, rasvoja ja hyvistä öähteistä hiilareita + reilusti vettä päivän aikana (väh. 1,5-2l) niin vältyt pahimmilta makeannälältä. Mutta makeanhimo on useimmiten siellä korvien välissä. Kannattaa ensimmäisenä juoda lasi vettä ja jos se ei auta niin vaikka porkkanaa nassuun. Tsemppiä! :) -Roosa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Ja joo, oon huomannu et jos tulee syötyä huonosti nii helposti sit alkaaki just haluttaan jotain suklaata tjs. :)

      Poista

Muistathan kommentoida kiltisti? :)