torstai 12. toukokuuta 2016

Miten jotku asiat voi olla niin vaikeita?

Hei! Pyydän anteeks siitä että blogi on ollu tosi hiljanen viime aikoina ja että on tullu vaan negatiivista postausta.. Mutta tällasta tää on välistä, joskus tulee huonoja päivä, jopa viikkoja. Se on ihan okei, kuhan ei jää siihen jumittaan.

Kävin tänään yhen läheisen kans yhellä luennolla, tää nainen joka piti sitä luentoa kerto paljon siitä miten diabeetikon tulee syödä. Mulla ei oo diabetesta, mutta mun läheisellä on. Siellä se kerto kaikkea mahollista miten kannattaa syödä, mitä kannattaa välttää. Tiesin jo osan niistä asioista mutta se oli tosi kuitenki tosi kiva käyä siellä, se jotenki motivoi mua jatkamaan.

Mun tavotehan on syödä paremmin ja voida paremmin. Haluisin että mun astma ei ois näin paha ja että en ois niin riippuvainen herkuista ku aiemmin. Haluan oppia että terveellinen on myös hyvä vaihtoehto ja siitäki voi nauttia. Haluan myös oppia sen, että lenkkeily ja liikkuminen ei ole kamalaa vaan se on oikeasti tosi ihanaa ja se on yksi elämän nautinnoista. Tämän mun elämänmuutos matkan aikana haluan myös oppia rakastamaan itseäni sellasena ihmisenä ku oon. Olin sitten lihava tai laiha, brunetti tai blondi, silmälasipäinen tai silmälasiton.

Se on vaan plussaa että laihun, että näytän hyvältä vaatteissa enkä rantapallolta. Mun on tosi hankala hyväksyä itteni tällasena ku oon nyt ja vihaan sitä että en pidä mun peilikuvasta. Seki on yks motivaatio tähän matkaan, että plussana laihdun ja näytän paremmalta omissa silmissä. Toivon todellaki, että tän matkan myötä opin rakastamaan mun kehoa, sillä se on mun temppeli.

Mulle saa ja pitää laittaa terveellisiä mutta toosi maukkaita ruokia tonne kommenttiboksiin!

kuva lainattu weheartit:istä.

<3 : Neoniperhonen

8 kommenttia:

  1. Jäin koukkuun sun teksteihin koska sun teksti on erilaista kuin muissa blogeissa sekä mielenkiintoista. Liityn lukijaksi. Mua kiinnostaa nimittäin nähdä sun muutos ja tahdon tsempata. Olis ite ihana nähdä sulta omia kuvia vaik esim. kuvia päivän ruuista mitä oot syönyt tai sun lenkkipolusta minkä juokset.
    P.S. Ite laitan täs muutaman päivän sisällä reseptipostauksen kesäisestä kanasalaatista. Voin linkata sen sitten sulle jos tahdot sitten kun se ilmestyy :)

    http://paula-thewolf.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät! Tottakai voin laittaa kuvia ruuasta ja muusta mitä teen, oon vaan vähän arkaillu sitä, ku kuitenki kirjotan tätä blogia anonyyminä. Mutta tuskin kukaan osaa aavistaa että tää on mun blogi! Ja kyllä mie aattelin jossain vaiheessa avautua vähän paremmin itestäni, vaikka oonki kyllä jo ollu aika avoin täällä itestäni :)

      Se ois tosi kiva, jos linkkaisit! Mun lempi salaatti on tex-mex salaatti mun omaan tyyliin, niin ois tosi kiva saaha uusia vinkkejä ettei tulis syötyä vaan yhtä ja samaa. Muutenki ku kesä on tulossa (asun Lapissa niin täällä ei oo kovin kesä vielä.. :D) niin sillon haluaa syödä kevyemmin ja salaatti on sillon tosi hyvä vaihtoehto :)

      Poista
    2. Niin ymmärrän, mut pikku hiljaa. Teet asiat ihan omaan tahtiin, ku ei missään oikeesti oo mikään kiire. Paitsi koulu tehtävissä xD

      http://paula-thewolf.blogspot.fi/2016/05/kesainen-kanasalaatti.html
      tossa olis linkki siihen. Se on tosi yksinkertanen ja helppo.

      Poista
  2. Se on hienoa, että jaksat jatkaa ja teet sen itsesi takia!
    Minulle tuli mieleen sellainen, että paloittelet jotain vihanneksia ja kasviksia, kuten porkkanaa ja kurkkua ja dipplailet niitä johonkin kermaviilikastikkeeseen jonka olet maustanut itse. Saat naposteltavaa, mutta terveellistä sellaista, eikä makukaan ole huono.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ajatellukkaan tota, että vois ite maustaa! Oon aina ostanu niitä valmispusseja mitä on sipseillekkin. Mutta ku maustaa ite niin siitähän saa ihan just sellasen ku haluaa! :)

      Poista
    2. Ja varmasti myös vähemmän kaloreita mitä kaupan valmispusseissa.

      Poista
  3. Tsemppiä sulle ihan sikana, oot tehnyt ison työn jo nyt! Itsellä on kans ongelmia painon suhteen ja välillä itsensä hyväksyminen voi olla tosi hankalaa. Mä jään ehdottomasti lukijaksi, haluun tsempata sua ja ehkä samalla löydän inspiraatiota yrittää pudottaa painoa vähän itsekkin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista ja tempeistä! <3
      Näinhän se on, mutta ku tulee ulkonäön suhteen negatiivisia ajatuksia, niin monesti mietin niitä asioita mitkä on mun mielestä mussa kauniita. Monesti myös jos tunnen olon tosi rumaks, laitan sillon ripsaria ja yritän laittaa hiukset jotenki kivasti :)
      Tervetuloa vaan! <3

      Poista

Muistathan kommentoida kiltisti? :)