tiistai 17. toukokuuta 2016

Pieleen menny viikonloppu..

Heippa! Musta ei oo kuulunu sen takia, ku viikonloppu oli toosi raskas. Yhtäkkiä ilman mitään varotuksia yms. mulle pukkas päälle kauhean migreeni kohtauksen. Mulla ei oo koskaan aiemmin ollu migreeniä, tai jos on ollu niin oon ollu niin pieni että mie en muista sitä.

Mulla on vieläki niin pää kipeä että saa nähä jaksanko huomenna töihin (ajastettu postaus, koska en halua kaikkea samalle päivälle :)) Säikähin aivan hirveesti ku yhtäkkiä vasen käsi oli ihan outo ja näköä alko haitata. Ku pääsin kotia nii tuli kauhea pahoinvointi ja pääkipu. Torkuin sitte suurimman osan lauantaita ja sunnuntaina otin iisisti. Eli ei oo tullu kauheesti tehtyä mitää.

Mitäs tykkäsittä mun ruokapostauksesta? Teenkö lisää niitä? Tottakai muitaki postausideoita saa nakata tonne kommentteihin!

Mie nyt parantelen itteäni ja palailen sit takas ku olo on parempi. Mietin kyllä että näinä päivinä ku ei oo oikeen mitään muuta infoamista nii voisin laittaa just näitä ruokapostauksia. Mitäs mieltä ootte?

kuva lainattu weheartit:istä.
<3 : Neoniperhonen

2 kommenttia:

Muistathan kommentoida kiltisti? :)