tiistai 14. kesäkuuta 2016

Kaikki asiat ei aina näy päälle päin..

Heippa! Aattelin tulla päivittään teitäki, et mitä tällä hetkellä mun elämään kuuluu..

Tällä hetkellä mennään päivä kerrallaan. Jotku päivät on huonompia ku toiset, just tänää tuntuu ihan hyvältä. Mutta viikonloppu, eilinen.. Ne oli tuskaa. Mun paniikkihäiriö, pakokauhu.. Miksi sitä nyt ikinä haluatkaa kutsua, on tullu takas. Eikä se halunnu lähteä pois, vaikka kuinka yritin. Joten oon nyt alottanu lääkityksen, toivon että tää auttaa mua.

Kaikki alko töistä.. Ja jatku kotona.. Poikaystävän kans ei oo menny nii hyvin ku vois ja se on aiheuttanu mulle ahistus ja paniikkikohtauksia. Rajuja sellasia. En kestä mennä töihin, mua alkaa jo perjantaina ahistaa aivan sairaana. Vaikka tiistaina on vasta työpäivä. Eli koko mun viikonloppu on pilalla, ku stressaan seuraavaa viikkoa.

Positiivisia asioita on myös tapahtumassa. Kohta on muutto isompaan asuntoon, enkä malta oottaa! Vihdoin saan oman keittiön ja isomman asunnon! Vaikka muutanki kyllä vaan vuokralle siihen.

Teitä myös varmaan mietityttää miten menee elämänmuutoksen kans. No, huonosti menee. Mutta just nyt en jaksa stressata tai miettiä sitä mitä laitan suuhun ja mitä lukuja vaaka näyttää. Päivä kerrallaan yritän vähän muokata sitä miten syön, ja kuhan jaksan nii alan käymään taas lenkillä. Mutta nyt otan ihan iisisti! See you soon <3

<3 : Neoniperhonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan kommentoida kiltisti? :)